Inloggen in klantportaal

Klantportaal

Heeft u de inloggegevens ontvangen en wilt u inloggen in ons klantportaal? Klik dan op de knop rechts.

Wanneer wij een traject voor u uitvoeren krijgt u toegang tot ons klantportaal.
U ontvangt een mail met automatisch gegenereerde inloggegevens.

Tip:
het klantportaal werkt het prettigst wanneer u
Google Chrome gebruikt als browser

Veel gestelde vragen

Gebruikersnaam

U heeft een gebruikersnaam ontvangen in uw mailbox. Vul dit in als gebruikersnaam in het bovenste vak.

Wachtwoord

Het wachtwoord staat bij uw toegestuurde gebruikersnaam vermeld. Let op: het wachtwoord is hoofdlettergevoelig.

Wanneer u een foutmelding krijgt bij het inloggen kan dit te maken hebben met een typefout.
Daarom raden wij aan uw gebruikersnaam en wachtwoord uit de e-mail te kopiëren en te plakken.
Wanneer het niet lukt om met uw eigen inloggegevens in te loggen kunt u eenmalig de gebruikersnaam als volgt invullen: hosting.lan(backslash)gebruikersnaam.
Bij het wachtwoord vult u hetzelfde wachtwoord in als u via de mail heeft ontvangen.

Als u uw wachtwoord kwijt bent, kunt u een mail sturen naar klantportaal@amplooi.nl. U ontvangt dan zo spoedig mogelijk nieuwe inloggegevens.

Binnen het klantportaal kunt u zelf de rapportages van uw medewerker(s) downloaden. U ontvangt een e-mailbericht vanuit het systeem wanneer deze rapporten beschikbaar zijn.

Wanneer u bent ingelogd:

1. Klik in het menu op Kandidaten.

2. Een traject kan onder vier verschillende statussen vallen:

Actief: wanneer het traject loopt vindt u deze terug onder status “actief”

Time-Out: als een traject over de afgesproken tijd heen gaat, staat deze onder “time-out” wanneer een traject on-hold staat, vindt u deze ook terug bij “time-out”

Archief: bij afgeronde trajecten gebruikt u de status “archief”

Afhandelen: aflopende trajecten zijn onder deze status “afhandelen” terug te vinden

3. Kies bij kandidaat de naam van de medewerker of verzekerde.

4. Klik op Actualiseren. U krijgt dan een lijst met rapportages.

5. Vervolgens kunt u bij Document op de blauwe cijfers klikken om het rapport te downloaden.

Wanneer u bent ingelogd:

  1. Vul op de eerste pagina alle invulvelden in (staat er een geel driehoekje met uitroepteken achter, dan is dit een verplicht veld).
  2. Onderaan het invulformulier kunt u klikken op de knop ‘bestanden kiezen‘. Zo kunt u documenten mee sturen met de aanmelding. Denk bijvoorbeeld aan een inzetbaarheidsprofiel of arbeidsdeskundig rapport.
  3. Tot slot kunt u overige informatie meegeven in het opmerkingenveld. Let op: het is niet AVG-proof om hier medische informatie in te vermelden.
  4. Klik hierna op indienen.
  5. Uw nieuwe aanmelding is ingediend. Binnenkort ontvangt u een bevestiging via een e-mailbericht.

Wilt u bij een bestaand traject documenten toevoegen?

Dan kunt u het invulformulier rechts onderin gebruiken. Vul hier het reeds aan u gecommuniceerde trajectnummer in en upload de bestanden. Klik hierna op indienen.

U kunt het invulformulier rechts onderin op de startpagina gebruiken. Het formulier vindt u onder de noemer: Aanvullende informatie bij reeds aangemeld traject.

We vragen u het trajectnummer in te vullen en de bestanden te kiezen. Klik hierna op indienen.

Het servicebureau krijgt nu bericht dat u documenten heeft geüpload.
De documenten worden aan betreffende arbeidsdeskundige, mobiliteitsexpert of arbeidsmakelaar zichtbaar gemaakt.

Als u het aanvraagformulier heeft ingevuld en op indienen heeft geklikt, is de aanmelding verzonden. De visuele bevestiging is kort, maar u ontvangt binnenkort een e-mailbericht dat de aanmelding is behandeld en onder welk trajectnummer u de opdracht kunt vinden.

Heeft u extra ondersteuning nodig met klantportaal? Neem dan contact met ons op!