Kan er iets beter of ben je gewoon heel erg tevreden?

ADEA legt de lat hoog. Daarom streven we ernaar om klachten altijd direct samen op te lossen. Is je klacht ingewikkelder en niet direct op te lossen met een van onze medewerkers? Stuur dan een mail naar info@adea.nl met een omschrijving van de klacht en je adresgegevens. Je ontvangt een bevestiging en we behandelen de klacht binnen zes weken met de grootste zorgvuldigheid.

Kan er iets beter?

Heb je een suggestie voor de verbetering van onze dienstverlening of ben je gewoon heel erg tevreden? We leren graag van onze klanten. Dat kan via info@adea.nl, via het contactformulier of bel ons: 088 – 022 38 03.

Compliment?

Uiteraard horen we het graag wanneer je blij bent met onze dienstverlening! Ook dit kan je laten weten via info@adea.nl, via het contactformulier of bel ons: 088 – 022 38 03.

Deskundigenoordeel aanvragen

Is ADEA de arbodienst van jouw werkgever? En ben je het niet eens met een door ons gegeven advies over arbeids(on)geschiktheid? Wil je de re-integratie inspanningen van de werknemer of de werkgever laten toetsen? Of wil je een oordeel over passend werk binnen het bedrijf? Dan kun je een deskundigenoordeel aanvragen bij het UWV (second opinion).

Over ADEA

Klacht of compliment doorgeven

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.